Wat als je bent overgedragen aan een incassobureau? 

Heb je namens ons post ontvangen van een incassobureau? Dan hebben wij jouw dossier waarschijnlijk overgedragen. Vervelend natuurlijk. We vertellen je graag hoe nu verder.

Een incassobureau: wat nu?

Heb je na de 3e betalingsherinnering je rekening niet betaald? Dan dragen we jouw dossier over aan één van onze incassobureaus. Het incassobureau neemt vervolgens contact met je op om samen met jou tot een oplossing te komen.

Let op: loop je eenmaal bij een incassobureau? Dan krijg je geen herinneringen meer van ons. Nieuwe niet-betaalde rekeningen dragen wij dan dus meteen over aan het incassobureau. Je ontvangt hierover geen bericht van ons.

Samen met het incassobureau je schuld oplossen

Weten hoe je jouw betalingsachterstand het best kunt oplossen? Benieuwd naar de hoogte van je achterstand? Of hoe je een betalingsregeling afsluit? Neem dan contact op met het incassobureau. Zij denken graag met je mee.

Contactgegevens van onze incassobureaus


Flanderijn
Postbus 375
2800 AJ Gouda
088-209 27 20
www.flanderijn.nl

Inkassier
Postbus 1089
6801 BB Arnhem
026-750 54 00
www.inkassier.nl

Cannock Chase
Postbus 199
2260 AD Leidschendam
088-116 81 52
www.ccc.nl

Bezwaar maken?

Ben je het er niet mee eens dat jouw dossier is overgedragen aan een incassobureau? Neem ook dan contact op met het incassobureau. Het incassobureau kijkt vervolgens samen met ons naar je bezwaar.

Krijg grip op je geld met Geldfit

Geldfit is een korte online test. Na het beantwoorden van de vragen kom je erachter hoe je er nu voorstaat. En ontdek je welke stappen je kunt zetten om financieel gezond te blijven of te worden.

Zo werkt het: