Heb je namens ons post ontvangen van een incassobureau? Dan hebben wij jouw dossier waarschijnlijk overgedragen. Vervelend natuurlijk. We vertellen je graag hoe nu verder.
Heb je na de 3e betalingsherinnering je rekening niet betaald? Dan dragen we jouw dossier over aan één van onze incassobureaus. Het incassobureau neemt vervolgens contact met je op om samen met jou tot een oplossing te komen.
Let op: loop je eenmaal bij een incassobureau? Dan krijg je geen herinneringen meer van ons. Nieuwe niet-betaalde rekeningen dragen wij dan dus meteen over aan het incassobureau. Je ontvangt hierover geen bericht van ons.
Weten hoe je jouw betalingsachterstand het best kunt oplossen? Benieuwd naar de hoogte van je achterstand? Of hoe je een betalingsregeling afsluit? Neem dan contact op met het incassobureau. Zij denken graag met je mee.
Flanderijn Postbus 375 2800 AJ Gouda 088-209 27 20 www.flanderijn.nl
Inkassier Postbus 1089 6801 BB Arnhem 026-750 54 00 www.inkassier.nl
Cannock Chase Postbus 199 2260 AD Leidschendam 088-116 81 52 www.ccc.nl
Ben je het er niet mee eens dat jouw dossier is overgedragen aan een incassobureau? Neem ook dan contact op met het incassobureau. Het incassobureau kijkt vervolgens samen met ons naar je bezwaar.
Geldfit is een korte online test. Na het beantwoorden van de vragen kom je erachter hoe je er nu voorstaat. En ontdek je welke stappen je kunt zetten om financieel gezond te blijven of te worden.
Zo werkt het: