Hulp nodig bij betalen? Wij helpen je!

Komt een factuur even niet goed uit? Of heb je een betalingsachterstand opgelopen? Dat is vervelend en kan stressvol zijn. In beide gevallen staan we voor jou klaar. Met hulp en ondersteuning die past bij jouw persoonlijke situatie.
Hulp bij betaalproblemen

Betalen in termijnen

Hulp bij je geldzaken

Je factuur later betalen
Kom je er niet uit? Neem contact met ons op
We helpen je als je moeite hebt met het betalen van je zorgverzekering of je zorgkosten. Samen met jou zoeken we naar de beste oplossing. En kijken we met je mee hoe je grotere betaalproblemen kunt voorkomen.
Je kunt ons bellen op 088 - 131 01 39 (gebruikelijke belkosten). Wij zijn maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 12.00.
Wil je toch liever in gesprek met een onafhankelijke partij? Bel of chat dan met Geldfit.
Mogelijk ook interessant voor jou
Meer over het incassobureau
Zorgtoeslag voor lagere inkomens
Informatie over het CAK
Eigen risico gespreid betalen
Is je aanvullende verzekering gestopt?
Als je je premie niet betaalt, kan het zijn dat je aanvullende verzekering wordt stopgezet. Je hebt dan ook geen recht meer op vergoedingen uit die aanvullende verzekering.
Veelgestelde vragen
-
Je kunt een betalingsregeling afsluiten voor je premie. Hier lees je hoe je een betalingsregeling afsluit.
-
Dan ontvang je een betalingsherinnering. Met een nieuwe datum om uiterlijk te betalen. Je kunt ook je betalingsachterstand in termijnen aan ons betalen.
-
Een betalingsregeling kun je afsluiten voor je:
• Zorgpremie
• Zorgkosten
• Eigen risico of eigen bijdrage
Lees hier meer over de mogelijkheden. -
Ja. Je hebt altijd recht op zorg uit je basisverzekering. Voor je aanvullende verzekering gelden andere regels. Heb je na 70 dagen de factuur van je premie nog niet betaald? Dan krijg je een 2e aanmaning. En stoppen wij jouw aanvullende verzekering. Als je betaalachterstand is betaald kun je volgend jaar een nieuwe aanvullende zorgverzekering afsluiten.