Hulp nodig bij betalen? Wij helpen je!

Komt een factuur even niet goed uit? Of heb je een betalingsachterstand opgelopen? Dat is vervelend en kan stressvol zijn. In beide gevallen staan we voor jou klaar. Met hulp en ondersteuning die past bij jouw persoonlijke situatie.

 Hulp bij betaalproblemen

Betalen in termijnen

Je kunt bij ons ook je factuur in delen betalen. Dit kan door een betalingsregeling met ons af te sluiten.

Hulp bij je geldzaken

Maak je je zorgen om jouw financiƫle situatie? Geldfit kan je hierbij helpen. Met online tools of een persoonlijk gesprek.

Je factuur later betalen

Het kan zijn dat het nu even niet lukt om te betalen. Neem contact met ons op als je jouw factuur later wilt betalen.

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op

We helpen je als je moeite hebt met het betalen van je zorgverzekering of je zorgkosten. Samen met jou zoeken we naar de beste oplossing. En kijken we met je mee hoe je grotere betaalproblemen kunt voorkomen.

Je kunt ons bellen op 088 - 131 01 39 (gebruikelijke belkosten). Wij zijn maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 12.00.

Wil je toch liever in gesprek met een onafhankelijke partij? Bel of chat dan met Geldfit.

 Mogelijk ook interessant voor jou

Meer over het incassobureau

Na de laatste aanmaning wordt je rekening overgedragen aan het incassobureau.

Zorgtoeslag voor lagere inkomens

In sommige gevallen heb je recht op zorgtoeslag. Dit kun je aanvragen bij de belastingdienst.

Informatie over het CAK

Loopt je achterstand op tot 6 maanden? Dan word je aangemeld bij het CAK.

Eigen risico gespreid betalen

Als je ieder jaar je verplicht eigen risico verbruikt, kun je dit ook in termijnen aan ons betalen.

Is je aanvullende verzekering gestopt?

Als je je premie niet betaalt, kan het zijn dat je aanvullende verzekering wordt stopgezet. Je hebt dan ook geen recht meer op vergoedingen uit die aanvullende verzekering.

Lees meer over je gestopte verzekering 

Veelgestelde vragen

  • Je kunt een betalingsregeling afsluiten voor je premie. Hier lees je hoe je een betalingsregeling afsluit.
  • Dan ontvang je een betalingsherinnering. Met een nieuwe datum om uiterlijk te betalen. Je kunt ook je betalingsachterstand in termijnen aan ons betalen.

  • Een betalingsregeling kun je afsluiten voor je:
    • Zorgpremie
    • Zorgkosten
    • Eigen risico of eigen bijdrage
    Lees hier meer over de mogelijkheden.
  • Ja. Je hebt altijd recht op zorg uit je basisverzekering. Voor je aanvullende verzekering gelden andere regels. Heb je na 70 dagen de factuur van je premie nog niet betaald? Dan krijg je een 2e aanmaning. En stoppen wij jouw aanvullende verzekering. Als je betaalachterstand is betaald kun je volgend jaar een nieuwe aanvullende zorgverzekering afsluiten.