Heb je een klacht over ons? Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen.
Bellen gaat het snelst We kijken dan meteen wat we voor je kunnen doen.
Wil je jouw klacht schriftelijk indienen? Gebruik dan het klachtenformulier op deze pagina. Je kunt ook een brief sturen. Het adres vind je onderaan deze pagina.
Onze afdeling Klachtenmanagement heeft het IKM 3000 keurmerk gekregen. Hiermee onderscheiden we ons op het gebied van klachtenmanagement. Wat betekent dit voor jou? Dat we open staan voor klachten, zorgvuldig met klachten omgaan, klachten naar tevredenheid oplossen en van klachten leren. Zodat we jou steeds beter kunnen helpen.
Belangrijk: help ons om jou snel te kunnen helpen!
Vul op het formulier altijd in:
Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Dien je de klacht in voor iemand anders?
Dan zijn twee dingen belangrijk:
Heb je het formulier ingevuld en verstuurd? Dan ben je klaar. Stuur dan geen brief. Dat is niet nodig.
Stuur je ons liever een brief? Geef in jouw brief antwoord op deze 3 vragen:
Dan kunnen wij zo snel mogelijk antwoord geven.
VGZbewuzt Afdeling Klachtenmanagement Postbus 1256 5602 BG EINDHOVEN
Doe een postzegel op de brief.