Klachtenformulier

Heb je een klacht over ons? Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen.

Bellen gaat het snelst
We kijken dan meteen wat we voor je kunnen doen.

Wil je jouw klacht schriftelijk indienen? Gebruik dan het klachtenformulier op deze pagina. Je kunt ook een brief sturen. Het adres vind je onderaan deze pagina.

Kwaliteitskeurmerk

Onze afdeling Klachtenmanagement heeft het IKM 3000 keurmerk gekregen. Hiermee onderscheiden we ons op het gebied van klachtenmanagement. Wat betekent dit voor jou? Dat we open staan voor klachten, zorgvuldig met klachten omgaan, klachten naar tevredenheid oplossen en van klachten leren. Zodat we jou steeds beter kunnen helpen.

Klachtenformulier

Belangrijk: help ons om jou snel te kunnen helpen!

Vul op het formulier altijd in:

  • Je klantnummer (als je klant bent)
  • Je telefoonnummer

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

  • Dien je de klacht in voor iemand anders? 

    Dan zijn twee dingen belangrijk:

    1. Regel eerst schriftelijke toestemming van de persoon voor wie je de klacht wilt indienen.
    2. Heb je toestemming en vul je het klachtenformulier in? Vul dan op het formulier het klantnummer in van de persoon voor wie je de klacht indient.

Bent je verzekerd bij VGZbewuzt?:
Ja
Nee



Wanneer ben je het beste bereikbaar?:
Tussen 08:00 en 12:00
Tussen 12:00 en 15:00
Tussen 15:00 en 18:00


Wil je ons een brief sturen over jouw klacht?

Heb je het formulier ingevuld en verstuurd? Dan ben je klaar. Stuur dan geen brief. Dat is niet nodig.

Stuur je ons liever een brief? Geef in jouw brief antwoord op deze 3 vragen:

  1. Waar ben je ontevreden over? 
  2. Wat is volgens jou de beste oplossing? 
  3. Wat is je telefoonnummer?

Dan kunnen wij zo snel mogelijk antwoord geven.

Adres voor de brief

VGZbewuzt
Afdeling Klachtenmanagement
Postbus 1256
5602 BG EINDHOVEN

Doe een postzegel op de brief.