Klachtenformulier

Heb je een klacht over ons? Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Bellen gaat het snelst. We kijken dan meteen wat we voor je kunnen doen.

Wil je jouw klacht schriftelijk indienen? Gebruik dan het klachtenformulier op deze pagina. Je kunt ook een brief sturen. Het adres vind je onderaan deze pagina.

Kwaliteitskeurmerk

Onze afdeling Klachtenmanagement heeft het IKM 3000 keurmerk gekregen. Hiermee onderscheiden we ons op het gebied van klachtenmanagement. Wat betekent dit voor jou? Dat we open staan voor klachten, zorgvuldig met klachten omgaan, klachten naar tevredenheid oplossen en van klachten leren. Zodat we jou steeds beter kunnen helpen.

Klachtenformulier


Bent je verzekerd bij VGZbewuzt?:
Ja
Nee



Wanneer ben je het beste bereikbaar?:
Tussen 08:00 en 12:00
Tussen 12:00 en 15:00
Tussen 15:00 en 18:00


Wil je ons een brief sturen over jouw klacht?

Heb je het formulier ingevuld en verstuurd? Dan ben je klaar. Stuur dan geen brief. Dat is niet nodig.

Stuur je ons liever een brief? Geef in jouw brief antwoord op deze 3 vragen:

  1. Waar ben je ontevreden over? 
  2. Wat is volgens jou de beste oplossing? 
  3. Wat is je telefoonnummer?

Dan kunnen wij zo snel mogelijk antwoord geven.

Adres voor de brief

VGZbewuzt
Afdeling Klachtenmanagement
Postbus 1256
5602 BG EINDHOVEN

Doe een postzegel op de brief.

Iemand anders je klacht laten melden 

Vind je het lastig om jouw klacht te melden? Of vind je het fijner als iemand die je vertrouwt dit voor je doet? Helemaal prima: dan kun je iemand anders jouw klacht of verzoek laten indienen. Dan hebben wij wel je schriftelijke toestemming nodig. Daarna gaan wij voor je aan de slag.